نشست شورای علمی جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در سال ۱۳۹۹ به ریاست جناب آقای دکتر فاتحی دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس، روز چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ به صورت مجازی برگزار گردید.


در این نشست نمایندگانی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان حضور داشتند و در خصوص برنامه های علمی هفته پژوهش و فناوری و همچنین تعیین شاخص‌های انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست شاخص‌های انتخاب پژوهشگران برتر در پنج حوزه “فنی مهندسی” ، “علوم پایه” ، “علوم پزشکی” ، “هنر و علوم انسانی” و “کشاورزی و منابع طبیعی” به شرح فرم پیوست به تصویب رسید.

فرم درخواست بررسی مستندات برای انتخاب پژوهشگر برتر ۹۹

مقرر گردید نامزدان انتخاب پژوهشگران برتر فرم تکمیل شده به همراه مستندات را حداکثر تا تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۹ به ایمیل ستاد هفته پژوهش و فناوری استان بوشهر به آدرس researchweek@pgu.ac.ir ارسال نمایند.

از دیگر مصوبات این نشست انتخاب یک نفر پژوهشگر شاخص دستگاه های اجرایی بود. همچنین پارک علم و فناوری خلیج فارس شاخص‌های انتخاب فناور برتر را در این نشست تشریح نمود.